سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند آن را دوایی قرار داد که با آن دردی و نوری که با آن ظلمتی نیست [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]


ارسال شده توسط قدیری در 89/10/9:: 7:49 عصر

به نام خدا

نه دی یک یوم الله است که تجلی دست خداوند در آن کاملا مشهود شد و به قولی روز اوج رحمت خداوند در سال 88 بود که این رحمت خداوندی خودش را در تظاهرات میلیونی مردم کشور نشان داد. به بیان دیگر می شود گفت که 9 دی روز بلوغ بصیرت مردم بود که باید هر ساله گرامی داشته شود و با بررسی و تحلیل فتنه سال 1388 و فیصله یافتن آن توسط مردم در 9 دی ، بر نظام ولایت فقیهی تأکید شود. 9 دی یک روزی بود که رابطه بین ولایت ائمه معصومین علیهم السلام و ولایت فقیه برای آن کسانی که هنوز به اطمینان نرسیده بودند کاملا روشن شد و کسی دیگر نمی توانست که این پیوند عمیق را منکر شود.

امام خامنه ای

نه دی روز خیلی شیرینی است.دقیقا این را سال گذشته که از راهپیمایی آمدم احساس کردم.البته هنوز هم وقتی به آن روز فکر می کنم شیرینی آن را احساس می کنم.راستش را بخواهید هنوز هم آن عکس امام و آقا را که آن روز دستم گرفتم را نگه داشتم که برای آینده پیشم بماند و بادیدنش یاد شیرینی بلوغ سیاسی مردممون بیافتم.روزی که بساط فتنه و فتنه گر جمع شد

سالروز بلوغ بصیرت مردم و برتری آنان بر خواص بی بصیرت گرامی باد

مطالب مرتبط:


یک نکته : جناب آقای حجة الاسلام علی خمینی فرزند خلف حاج احمد آقای خمینی طبق گزارش های رسیده امروز در مراسم مهدیه تهران شرکت داشتند که بعضی از نقل ها هم هست که سال گذشته در مراسم 9 دی شرکت داشتند. البته شناخت ایشان به این مقدار نیست بلکه بین فرزندان حاج آحمد آقا بصیرت بالاتری دارند که از علاقه ی زیاد ایشون به حضرت امام خامنه ای اخبار موثقی موجود هست.

علی خمینی

یک توصیه : به دوستان ارزشی و حزب اللهی که در عرصه فرهنگی و سیاسی در مراکزی فعال و تأثیر گذار هستند توصیه می کنم که در جهت پر رنگ کردن حجة الاسلام علی خمینی و بروز و ظهور ایشان بعنوان نوه ی خلف و حقیقی امام رضی الله عنه تمام تلاششان را بکار بگیرند که نمونه عملی از فرزند خلف امام را بتوان به جامعه معرفی کرد.



درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها

موسیقی وبلاگ