سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، حرز (نگهدارنده) است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط قدیری در 89/11/28:: 12:39 صبح

به نام خدا

بعد از اینکه 9 دی سال گذشته مردم به خیابان آمده بودند و خروش انقلابی شان را نتوانستند در دل هایشان نگه دارند تازه از اطراف و گوشه و کنار بعضی از مدعیان ولایت مداری شروع کردند به حمایت صریح کردن از امام خامنه ای و حمایت از نظام اسلامی 

آن موقع خیلی نباید خوشحال می شدیم چرا که نوش دارو  بعد از مرگ سهراب ....
در هنگام حمله ی دشمن است که باید دفاع کرد و خود را قربانی ولایت کرد. هنگامه ی فتنه هنگامه ی آزمون است.در لحظه خطر باید دید که چه موضعی می گیرند و آیا شخصیت کت و شلواری خودشان را حاضرند برای امام و اصل ولایت فقیه خرج کنند همان شخصیتی که بواسطه انقلاب برای آن ها بدست آمده بود .چرا بعضی در دوران فتنه حاضر نشدند از همان آبرویی که بواسطه انقلاب بدست آورده بودند برای خود انقلاب خرج کنند ؟! نمک خوردن و نمکدان شکستن ؟

بعد از 9 دی یکی از خواص آمد و پرچم حکمیت را برداشت و بی بصیرتی خودش را بیشتر نشان داد.من هم آن موقع برایش نوشتم اینجا ببینید

این چند روز شنیدم که مواضع خوبی گرفتند و به پایگاه انقلاب برگشته اند. از این بازگشت که اگرچه خیلی دیر شده است استقبال می کنیم و امید آن می رود که همه ی خواص بی بصیرت به پایگاه انقلاب باز گردند قبل از آنکه مردم نهاد کجی را راست کنند.

با خودم فکر می کنم که چقدر دیگر باید خسته شدگان از آرمان های انقلاب را در قطار انقلاب تحمل کرد ؟

هنگام اجرای بند میم وصیت نامه امام روح الله چه زمانی فرا می رسد؟ مردم در میدان ارک با چه دست آوردی به خانه هایشان باز می گردند ؟


کلمات کلیدی : بصیرت، خواص بی بصیرت

درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها

موسیقی وبلاگ