سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط قدیری در 89/11/29:: 7:30 عصر

به نام خدا

«داستان فتنه ها چنین است؛ هنگامی که رو می آورند فضا را به شبهه می آلایند، اما چون پشت می کنند سخت آگاهی بخشند. به هنگام روی آوردن ناشناخته اند، اما به گاهِ رفتن کامل شناخته شده اند. هجومشان گردبادی کور را می ماند که به شهری فرود می آید و شهر را نادیده می گیرد...»

نهج البلاغه، ترجمه : محمد دشتی، خطبه 93، ص174


کلمات کلیدی : فتنه

ارسال شده توسط قدیری در 89/11/28:: 12:39 صبح

به نام خدا

بعد از اینکه 9 دی سال گذشته مردم به خیابان آمده بودند و خروش انقلابی شان را نتوانستند در دل هایشان نگه دارند تازه از اطراف و گوشه و کنار بعضی از مدعیان ولایت مداری شروع کردند به حمایت صریح کردن از امام خامنه ای و حمایت از نظام اسلامی 

آن موقع خیلی نباید خوشحال می شدیم چرا که نوش دارو  بعد از مرگ سهراب ....
در هنگام حمله ی دشمن است که باید دفاع کرد و خود را قربانی ولایت کرد. هنگامه ی فتنه هنگامه ی آزمون است.در لحظه خطر باید دید که چه موضعی می گیرند و آیا شخصیت کت و شلواری خودشان را حاضرند برای امام و اصل ولایت فقیه خرج کنند همان شخصیتی که بواسطه انقلاب برای آن ها بدست آمده بود .چرا بعضی در دوران فتنه حاضر نشدند از همان آبرویی که بواسطه انقلاب بدست آورده بودند برای خود انقلاب خرج کنند ؟! نمک خوردن و نمکدان شکستن ؟

بعد از 9 دی یکی از خواص آمد و پرچم حکمیت را برداشت و بی بصیرتی خودش را بیشتر نشان داد.من هم آن موقع برایش نوشتم اینجا ببینید

این چند روز شنیدم که مواضع خوبی گرفتند و به پایگاه انقلاب برگشته اند. از این بازگشت که اگرچه خیلی دیر شده است استقبال می کنیم و امید آن می رود که همه ی خواص بی بصیرت به پایگاه انقلاب باز گردند قبل از آنکه مردم نهاد کجی را راست کنند.

با خودم فکر می کنم که چقدر دیگر باید خسته شدگان از آرمان های انقلاب را در قطار انقلاب تحمل کرد ؟

هنگام اجرای بند میم وصیت نامه امام روح الله چه زمانی فرا می رسد؟ مردم در میدان ارک با چه دست آوردی به خانه هایشان باز می گردند ؟


کلمات کلیدی : بصیرت، خواص بی بصیرت

ارسال شده توسط قدیری در 89/11/16:: 10:54 صبح

به نام خداوند قادر متعال
وَ نُرِیدُ أَن نَّمُن‌َّ عَلَی الَّذِین‌َ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْرْض‌ِ وَ نَجْعَلَهُم‌ْ أَئمَة‌ً وَنَجْعَلَهُم‌ُ الْوَارِثِین‌َ ؛(قصص‌،5) ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌
 
امام خمینی(ره):
ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمدرسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.

 

(صحیفة نور، جلد 11، صفحة 266 تاریخ 22/11/58)
در حالی که ظلمت تمام دنیا را فراگرفته بود نوری از ایران طلوع کرد و مردی آسمانی کلمه توحید را به بهترین وجه تعبیر کرد و به پا خاست. سربازان خود را از میان جوانانی که در ابتدای نهضت شیرخوارگانی بیش نبودند ،جست و اسلام را مطابق با حقیقت و آنطور که باید، تفسیر کرد.
جریانات مبارزاتی برای سرنگونی طاغوت و پیروزی اسلام ناب به فرماندهی امام روح الله مسیر خود را از جریانات التقاطی و مقدس نما جدا نمودند و تفسیر اسلام نابی را که از درس های پیرمرادشان گرفته بودند، در عمل به نمایش گذاشتند.
انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که کمتر کسی فکر می کرد و گمان می برد که این حرکت مردمی مسلمانان ایران قرار است به انقلابی بزرگ تبدیل شود که امنیت و وجود مستکبرین جهان را بخطر اندازد.
وحدت کلمه و ایمان مردم در کنار پیروی از مرجعی صالح منجر به تحولی نو و بدیع در تاریخ بعد از غیبت کبری شد.
انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 به عنوان اولین حرکت برای گام بلند ظهور منجی بشریت به وقوع پیوست و بشارتی به تمام آزادی خواهان جهان داد.
اما این تازه ابتدای ماجرای پر پیچ و خم مبارزه حق علیه باطل بود. مستکبرین عالم که تاب پیروزی مستضعفین را نداشتند به توطئه و دستاویز علیه آنان پرداختند.
8 سال جنگ تحمیلی برای ملتی که هنوز تازه ابتدای راهی بلند و دراز قرار گرفته بسیار دشوار بود. بزرگترین جنگ قرن را مستکبرین عالم علیه نمایندگان مستضعفین جهان رقم زدند و امتحانی دیگر برای آنها شد و مجدد ملت از امتحان الهی سربلند بیرون آمد .
خورشید پر فروغ رهبری و ولایت حضرت روح الله در 14 خرداد 1368 خاموش شد ولی میراث گرانقدرش یعنی ولایت مطلقه فقیه همچنان ادامه یافت و با انتخاب بحق و شایسته شاگردی از مرام و مکتبش شاخ و برگ دیگری از این شجره طیبه بوقوع پیوست.
حصر اقتصادی ، توطئه های فرهنگی ، هجمه های سیاسی ، دروغ پراکنی های بین المللی ، بسیج مستکبرین برای از پای درآوردن این انقلاب و ... همه و همه در برابر ایمان مردم برای شکست طاغوت و زنده نگهداشتن نهضت و میراث امام روح الله ، هیچ بود.
ملت ایران راهی را برگزیده بود که  نتیجه آن آزادی و رستگاری است و اتفاقا این هدفشان در تلاقی با خواسته مستکبرین عالم بود که هر روز نقشه و توطئه ای جدید برای مردم مستضعف جهان می چینند که آن ها را به استضعاف بکشانند.
بحق تداوم انقلاب اسلامی ایران به حقانیت اراده و ایمان مردم و مخلصانه گذاشتن سنگ زیرین انقلاب توسط امام روح الله و تداوم رهبری شجاعانه و عادلانه آن یعنی امام خامنه ای برمی گردد که  قابل تشبیه به شجره ی طیبه ای است که متفاوت از دیگر انقلاب ها وتحولات سیاسی تاریخ جهان است.
 در سالگرد انقلاب اسلامی ایران همه ی مردم با وحدت کلمه همانند بهمن 57 بدون هیچ گونه جو سازی هایی به خیابان می ایند و با امام و انقلاب و رهبری تجدید پیمان می کنند  حضور بالای 80 درصدی مردم در پای صندوق های رأی و حماسه بی بدیل 9 دی در سال گذشته ورقی از این دفتر زرین است.
و این همان نور ایمان است که خداوند در دلهای مؤمن مردممان قرار داده است که در هرزمانی پرده از رخ منافقین داخلی و مستکبرین دست چدنی می کشد و هوای فضای غبار آلود را صاف می گرداند.
باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در حال رخنه در تمام کشورهای منطقه و خصوصاً در کشورهای اسلامی است و ملتهای دیگر کشور ایران را و انقلابش را بعنوان الگو پذیرفته اند و حرکت های انقلابی در تونس و مصر و یمن و... شاهدی بر این مدعاست.
بار دیگر 22 بهمن امسال نیز روزی است برای نشان دادن قدرت ملت ایران و تداوم راه آرمان هایی که امام خمینی آن را بنا نهاد و امام خامنه ای آن را ادامه می دهد.

 

جبهه وبلاگی غدیر پس از دوسال ایجاد جنبش های سایبری اینک جنبش وبلاگی..22بهمن/انتفاضه مشرقین صدور انقلاب را پدید می آورد و از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل میآورد.
بیایید در سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در اعلام حمایت و صیانت از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی با ما چون همیشه همراه باشید و با قرار دادن لوگوی این جنبش و بیانیه آن فضای سایبر را از فریاد وحدت انقلابی پر کنیم

 

 

 


همچنین از تمامی دوستان صاحب قلم دعوت می شود که نوشته های خود پیرامون انقلاب اسلامی را تا قبل از روز سالگرد پیروزی انقلاب به جبهه معرفی نمایند که جهت اعلام در این جبهه قرار گیرد
و من الله التوفیق
جبهه وبلاگی غدیر

 

 


لوگوی چهارگوش هم اکنون به تعداد یک میلیون بار نمایش در سرویس وبلاگهای پارسی بلاگ تا 22 بهمن

زنجیره ی وبلاگی حامیان:    اویس ,,, ,وارث, ,, سحر علوی,رضوانی,,دست به قلم1,,,,,,جهادگر مجازی,,دست به قلم 2,,ستاره,,,یاوران مهدی  ,,حـامـی ولایـت تـا آخـر خـون  ,,ســیب سـرخ حـامی ولایــت  ,,امیر علی ,, وبلاگ مردان بی ادعا 2  ,, وبلاگ مردان بی ادعا ,, وبلاگ هیئت قمربنی هاشم گنبد ,,علی فغانی,, بهداد,,,عماد ط ,,فرزند خاک,  ,,gomnam  ,,, حاج عمار افسر جنگ نرم  ,, اصحاب الحسین ان شاء الله,,, اللهم عجل لولیک الفرج ,,,,, بی.سیم.چی (( اّ ))




درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها

موسیقی وبلاگ